كلمات ترنيمة تحت امرك , ترنيمة جديدة



حصــرياً على موقع فوازير مسيحية , كلمات ترنيمة تحت امرك , كلمات اندراوس 
سوف ننشر كل ما هو جديد كلمات اندراوس عبدالمسيح انتظرونا 
موقع فوازير مسيحية , مسابقات مسيحية 




كلمات ترنيمة تحت امرك 
كلمات / اندراوس عبدالمسيح 


امرنى يا سيدي وانا تحت امرك ،،، دا حياتى كلها بين ايديك
 رغم انى مستحقش دعتنــــى ابنك ،،، يا الهى بنعمتك عيشنى ليك


 يا الهى الحي متعنى بالعشرة معاك ،،، خلينى علطول يا حبيبي جمبك
 اصلى مليش يا يسوعى ســـــواك ،،، انت ابويا الغالى وانا ابنــــــــك


اروينى يا الهى من ينبوع حبك ،،، اتكأنى يا ابويا على صدرك
 خلينى دايما قريب منــــــك ،،، ولا لحــــــــظه تانى ابعد عنك


 لبسنى يا سيدي ملابس جديدة  ،،، ادبح ليا واعمـــــل وليمه
 ابنك جاى لبداية سعيدة    ،،، اعمل ليا حفلــــــــــــه عظيمة



 انا راجع ليك بعد الاحزان ،،، بعد ما الخطيه تعبتنى
 كتير ياما دقت بعيد طعم الحرمان ،،، والخوف بيطاردنى كنت اسير



 امرنى يارب وانا هنفذ كل اوامرك ،،، هعمل كل اللى هتوصينى بيه
 مش هبعد تانى ولا لحظة عنك ،،، بقدملك قلبى المريض يارب اشفيه


للتواصل مع ادارة الموقع 
androtourism@yahoo.com

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مسابقات بالاجوبة فى سفر التكوين

مسابقات والعاب مسيحية للكبار جديدة

احدث تردد القنوات المسيحية على النيل سات 2016